Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autore, tady přece nejde o tolerování cizích názorů, ALE o naprostou ukázku blbosti, se kterou voliči Zemana přistupovali k volbě prezidenta. Žádný rozumný a logický argument voličů Zeman jsem neslyšel. Kdy existoval alespoň jediný, tak bych ty voliče i toleroval. ALE takhle?

U nás ve Washingtonu vyhrál protikandidát Zemana asi 91% a jsem hrdý na svůj volební okrsek.

NIKDY nebudu tolerovat hloupost, ať se týká jakkoliv velké skupiny obyvatel. Jen se divím všem slušným kandidátům na prezidenta, že měli vůbec chuť reprezentovat ten intelektuálně nevyzrálý český národ. 8-o

0 4
možnosti

"Všichni jste hloupí a nevyzrálí, jen já jsem něco extra! Volil jsem Drahoše, takže jsem chytřejší, než vy!"

Jedna z nejhorších věcí na světě je idiot, 100% přesvědčený o svém oslnivém intelektu.

4 1
možnosti

Takže, jestli tomu dobře rozumím, slovy "neomarxistické utahování šroubů", "zmagořený newspeak" a "neokomunistická zblblost" bojujete proti nálepkování?

0 2
možnosti

Těžko se mi hledá pro hodnocení ten nejlepší výraz ;-D

Takže asi tak: Udeřil jste hřebíček na hlavičku R^R^R^

5 2
možnosti
Foto

J14a66n 72K13a78v85r73z37a

2. 2. 2018 10:22

Skvělé. Asi nejlépe vystížený problém. Karma

2 2
možnosti

Kde jsou ty zlaté časy,když Langer na WC v parlamentu vyhrožoval poslancům,kteří nechtěli volit Klause,že je pošle do tepláků a nakonec Klause zvolili díky hlasům komunistů.To byla ta pravá demokracie těch vyvolených!

7 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.