Diskuse

Pane ministře, vymeťte z pošty ten chlív

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta pseudokomerční přidružená výroba České pošty se mi taky nelíbí. A hlavně lituju ty ženské na přepážkách co si takhle ponižujícím způsobem musí vydělávat na své měsíční prémie. Rv

1 0
možnosti

V84a64s82i78l 80C44e74r33a61l

20. 3. 2016 10:18

Pracovnice pošty mi odmítla vzít balík s váhou 13,5 kg / pletací dvouřádkový stroj / s tím že je po operaci a nemůže se s tím tahat. Ať si jdu na jinou poštu. A po zaslání stížnosti mi odpověděli že se nic neděje. To jsou na pošty.

1 0
možnosti

A68d13a29m 31M52a15l27ý

20. 3. 2016 9:48

Balík do ruky? Ano, ale přijďte si pro něj na poštu! ... A na poště fronty...😠

:-(

0 0
možnosti

A to nikdo nezmínil, že se jedná o regulerní zlodějnu ČP, která si nechá zaplatit za službu Balík do ruky, ale vůbec se nenamáhá ji splnit. Já tak akční nejsem, ale tohle je opravdu na to, aby se toho někdo chatil a poštu řádně zažaloval. Objednejte si něco u soukromé firmy a pokud vám službu nesplní, tak budete chctí vrátit peníze.

5 0
možnosti

Autor článku byl k postupům ČP ještě hodně benevolentní, v praxi je to mnohem horší. ČP měla být už dávno zprivatizována a ne dána na pospas různým nedoukům, kteří vymýšlejí různá "zdokonalení" jak přijít k pěnezům, a to na úkor služeb ČP a ničení pracovníků ČP.

7 0
možnosti

Tu poštu znám a mám naprosto stejné zkušenosti. Praha 6 Kafkova.

0 0
možnosti

Záleží hodně na každé pobočce. Já znám především Prahu 5 Plzeňská a Prahu 2 Presslova. Ta první střídavě oblačno, i když se poslední dobou zlepšila, ta druhá funguje dobře. Nepamatuji, že bych tam poslední půl roku strávil víc jak deset minut.

0 0
možnosti

Pokud mi na České poště něco vadí, rozhodně ne prodej denního tisku, životního pojištění a dalších na pobočkách. Mnohem víc mi vadí, že se doručovatelům často nevejdou balíčky nebo je doručují se zpožděním, protože ČP bere zakázky na distribuci letáků. Hodně mi vadí, že pobočka ČP v mém bydlišti není schopna mít aspoň jeden den týdně otevřeno do osmi hodin večer, případně v sobotu dopoledne. A co mne rozpálí do ruda je, když jsem doma, zvonek se neozve, ale já zjistím, že jsem nebyl zastižen a mám si na pobočce vyzvednout doporučené psaní.

5 0
možnosti

"Víte, proč jste na přepážce prostáli dvacet minut, abyste si vyzvedli dementní doporučené psaní"

Amen !

Dnes 19 minut od 8:43 do 9:02 na hlavni poste Havirov.

Zrejme vsechny posty plni stejnou normu.

4 0
možnosti

A já si přisadím: Já jednou nedostal ani ta oznámení, což mi způsobilo nemalé problémy.

6 0
možnosti

I79v59o 69Ž54á33č93e27k

15. 3. 2016 0:59

Máte smůlu nebo já mám štěstí, protože se službami své pobočky ČP jsem spokojen. Pokud jsem doma, tak mi zásilku vždycky doručí, dokonce předem zavolají. A pokud nejsem doma, tak mi ji uloží a já si tam pro ni zajdu a fronta nebývá moc velká. Holt mám kliku.

1 8
možnosti

Nechápu ty mínusy!?

Jako že povinné je nadávat na ČP (ČT, ČRo, O2, Microsoft, ... dosaď libovolnou firmu, na kterou se MUSÍ nadávat.) ???

Prostě někdo má takovou zkušenost a někdo jinou.

Obecně se mi ale ta pseudoukomerční přidružená výroba České pošty taky nelíbí. A hlavně lituju ty ženské na přepážkách co si takhle ponižujícím způsobem musí vydělávat na své prémie.

0 0
možnosti