Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako by mi to něco připomínalo?

1 0
možnosti

Pro vykreslení dynamiky procesu dobré, ale jinak až moc zjednodušené. Pro lepší příměr by to chtělo ještě děravou hráz, přílet kormorána, vysychající přítok, ryby co se už ani nechtějí třít, pytláka a párek oikofobních bobrů. A k tomu ten flek. To je pak hned těžší poznat, co je opravdu ten kardinální problém, vedoucí ke kolapsu a co jen běžná lapálie.

0 0
možnosti

první co mne napadlo, byli tak oblíbení imigranti

u nás zatím první (ještě léčitelné) výskyty, některé evropské státy již jsou ztracené  :-(

2 0
možnosti

A tak to vybagrují, dezinfikují, napustí a nasadí novou násadu.

Potom přijde usměvavý ochránce ohrožených živočichů a vypustí tam párek vyder. Vydry budou mít co žrát a kamarádi se budou na rybník (možná čistý) chodit dívat.

Že se to nemůže stát. Ale ano, už to je běžné.

3 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.