Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A nyní karty na stůl! Kam jedete se svojí rodinou na dovolenou Vy?

0 0
možnosti
Foto

Dovolená? Co to slovo přesně znamená? ;-(

0 0
možnosti

Podle mého přesvědčení máme investovat do nápravy a povznesení vlasti, popřípadě EU. Islám, muslimové, Arabi, Maurové ... ať činí totéž, doma. Po zániku studené války mezi východem a západem mnozí pociťovali prázdnotu, teď je jasné, že konflikt Islám versus ostatní náboženství (resp. zbytek světa) bude více než hodnotnou náhradou.

1 0
možnosti
Foto

Uniklo mi, že zaměstnanci hotelů chránili turisty svými těly.

Je to sarkasmus? Připouštím, že mi to mohlo uniknout.

Pokud si pamatuju, jeden host chránil svým tělem svou snoubenku.

1 2
možnosti
Foto

Kdybych tam měla touhu jet, pojedu.. ale já se zamilovala do Rudého moře, tak pojedu kousek vedle..

Je to osud, prostě každý máme svůj osud a on si nás najde.. Stále věřím, že jsem se narodila pod šťastnou hvězdou :)

0 0
možnosti

Logicky správné. Ovšem ležet na pláži a v hledáčku kulometu hledat teroristu není nic moc k odpočinku.;-)

4 0
možnosti

Nepojedu! Byla jsem tam před deseti lety a neustále mě tam obtěžovali chlapi. Ani žádný suvenýr jsem si nekoupila, protože jít někam do obchodu prostě nešlo. Jo, moře pěkný, památky super....ale už nikdy více mezi severoafrickou svo.loč Rv

4 0
možnosti
Foto

Mě nikdy nelákaly země, kde chlapi nosí sukně.

Udělala bych ale výjimku u kiltu.

0 0
možnosti

R51u10d14a 41S22l58a77v87í62k

30. 6. 2015 10:46

Ani ne, mě Tunis nikdy nelákal.

1 0
možnosti

az na ten Mompelier souhlas ;)

0 0
možnosti
Foto

Dnes s Vámi tak úplně nesouhlasím. Pořád si myslím, že konkrétně v Tunisku lze snadněji navázat styk s někým, kdo případné zájemce o džihád vyškolí, vycvičí a hlavně vyzbrojí. Je tam přeci jen snadnější dostat se k AK47 i plným zásobníkům, než kdekoliv jinde. Sorry, ale nehodlám riskovat život svůj, natož pak svých dětí, jen prpto, abych Tunisku pomohl. Upřímně vzato, co konkrétně udělal vláda Tuniska od jarního útoku v muzeu v Tunisu? Jaké konkrétní kroky, s uvědoměním si, že nastává hlavní turistická sezona vešly v platnost...? Proč má moje obezřetnost a hra na ruskou ruletu suplovat potřebné kroky tuniské vlády k zabezpečení bezpečí v jejich vlastní zemi...?

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS