Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Zřejmě jste se inspiroval v Saturninovi,kde dědeček se Saturninem založili společnost pro opravu historických omylů.Tam to bylo úsměvné.Ve Vašem případě je to smutné.

2 4
možnosti
TH

řeknu to jinak, nebýt Rusů, tak si asi tento  blog nepsal !!

4 8
možnosti
PP

Chcete tvrdit, že za cca tisíciletou historii vděčíme Rusům? 8-o

7 0
možnosti
JP

Brrrr, až jsem se otřepal. Já si pamatuji přesně, co mi říkali rodiče. Rudá armáda je osvobodila, na zahradě rodného domku matky, stojí pomník šesti padlých vojáků, kteří padli při osvobozování jejích domu.

2 3
možnosti
PP

Pane Pinkavo, mně říkali rodiče něco jiného. ;-)

4 1
možnosti
PP

Za tento článek vás dost lidí nepochválí. ;-)

Za mě karma. R^

6 0
možnosti
MK

Obsazení. Ostatně Stalin se tím nijak netajil a Beneš to po té, co podal v Moskvě ruku Zrůdě, také pochopil. Bohužel pozdě.

6 0
možnosti
Foto

R^ Za mě karma. Ale schytáte to tu.

10 0
možnosti
MK

To zcela jistě. Jakmile naklusají rudé kobylky

5 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.