Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to už čtvrt století, kdy lidé vystoupili proti poměrům, kdy mocní, kteří mysleli jen na sebe, kárali ty dole, že se málo snaží. Proti poměrům, kdy politika byla považována za obživu lidí, kteří nemají odborně ani lidsky na to, aby se živili nějak poctivěji. Proti poměrům, kdy konexe a známosti byly důležitější než podaný výkon.

Mám radost, že jsme tyto poměry dokázali překonat...

0 0
možnosti

Skvělé, ostatně od Vás jako vždy. Připadá mi poněkud úchylné připomínat normální věci, ale doba si to asi žádá. Bohužel.

1 0
možnosti

To zní jako vyznání víry. Podobně jakoby autor psal o spravedlnosti světa.

0 0
možnosti

Hezky jste to napsal. Vzpomněla jsem si na to, že jsem byla a možná ještě jsem, přesvědčována jistými politiky i nepolitiky, že každý po sametu měl stejnou startovací čáru. Tomu jsem se hodně smála ;-D, teď už to beru jako folklór.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS