Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Náš nejstarší se do školy strašně těšil. Těšil se, že se něco naučí. Po asi prvním měsíci ale prohlásil, že nemá smysl, aby tam chodil, protože se tam nic pořádného neučí a pořád si tam jenom hrajou. A pak už školu stále jen kritisoval. Těšil se pak zase do primy v domnění, že se už konečně začne učit. No a pak byl zase otrávený, jak málo pořádných věcí se učí. Teprve na VŠ obživl. Teď už je RNDr.

2 2
možnosti
Foto

Mě odmala bavila a šla mi matematika. Na ZŠ jsem od čtvrté třídy chodil do třídy se zaměřením na matematiku. SŠ - gymnázium se zaměřením na matematiku, kde mě ještě víc začala bavit informatika. Možná že jsem úplně vedle, ale - vybral si váš syn správnou střední školu (když ho bavila až ta vysoká)?

1 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.