Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

No, to říká každá generace, stačí se podívat, co si o mládeži říkali ve středověku nebo dokonce starověku. Vždycky to vypadalo, že "po nás" už bude konec světa.... A ono ne...;-);-)

4 1
možnosti

Pěkně napsané

Jedinou otázkou zůstává, až všichni bude studovat co nás baví a naplňuje, kdo bude umývat záchody :-) ?

3 0
možnosti
VT

No ale v té škole by se děcka mohly aspoň malou násobilku naučit. A taky třebas Archimedův zákon a kdo že to vlastně byl Karel IV. a kdy zhruba tak asi žil.

3 0
možnosti
SH

Tak to byla názorná ukázka předevčírem v Taxíku s Hámou. Kdy zemřel Karel IV.? A ještě měli rozpětí 10 let...

0 0
možnosti
ZB

Blahopřeji, velice rozumně napsané. Vaše blogy jsou vůbec víjimečně chytré. Ráda je čtu.:-)

2 2
možnosti
Foto

R^ Velmi rozumně pojaté! Dnešní děti skutečně nejsou líné ani hloupé, dychtí po vědění a po poznání zákonitostí světa - stejně jako v kterékoli jiné době.

A možná mám jen štěstí, ale z mé osobní zkušenosti, respektive zkušenosti mých dětí, vyplývá, že existují školy, na nichž učitelé dokáží žáky skvěle motivovat k tomu, aby jejich bažení po vzdělání neochabovalo.;-)

6 0
možnosti
Foto

KARMA a R^

Víc k tomu nemám co dodat.

2 2
možnosti
MC

KarmaR^. Velmi rozumný článek. Ovšem mocní nepotřebují svobodné lidi, ale potřebují jednotné stříhání. Svobodný rozum individuality dokáží zákonnými prostředky zužitkovat opět k sestřihání.;-)

4 1
možnosti

Článek výborný, autor sjednotil analyticky názory většiny dotčených stran vzdělávacího procesu. Avšak hovořit v hodinách jen o tématu např. dějiny za Karla IV je možné v humanitních oborech. Jisté základní znalosti z mat., fyz. chemie si musí osvojit na celý život. Na VŠ nelze učit výpočet objemu tělesa studenta, který již programuje v C+ nebo, co nyní "frčí", protože to co "frčí" vymyslel u "tematického" vzdělávání někdo v Asií či Americe.

0 1
možnosti
Foto

Dnešní děti jsou zpohodlnělé díky dostupným technologiím. Často propadají naivnímu omylu, že všechno najdou na Internetu. Jedním z úkolů učitele je ukázat jim, že to není pravda.

4 1
možnosti
DK

Hlavni problém dnesnich deti je ego.

2 1
možnosti
DK

"Jestli jsou hloupí? Doporučil bych všem, kdo si to myslí, srovnat si s nimi své dovednosti v oblastech, které sice skoro jistě nijak nesouvisí se školou, ale za to ty žáky baví."  - jako třeba v cem? V postovani nesmyslu na FB? Ano, tak v tomto jsou opravdu neprekonatelni...Pokud jste myslel jiné dovednosti, sem s nima! ;-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.