Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, to se mi ulevilo! Jsem už totiž přes třicet let rozvedená. :-)

No jo, ale on bude asi neplatný i ten rozvodový list! Do háje, co když se stanu po 1.7.2014 zase vdanou? :-(

Vám KARMA, Tomáši. R^

5 0
možnosti
MM

Pohoda klidek.... sice se stanete vdanou... ale zase s neplatnou smlouvou... takze zase svobodna... s puvodnim jmenem z rodneho listu, kterej bude neplatnym a tak se budete jmenovat obcan0000AAZZCZ :D

1 0
možnosti
ND

Co s úmrtním listem? Zruší úmrtí, když jej neobnovím? Ach jo...;-)

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, mrtví, kteří do 30.6. nepředloží úmrtní list vystavený podle nového OZ, budou exhumováni a bude jim vyměřena odpovídající pokuta za klamání úřadů.

4 0
možnosti
AO

A80l38e72n23a 69O39u20z18k12á

28. 5. 2014 12:11

Já jsem asi trochu mimo nebo z jiné planety - už nevím - ale co to znamená?TO je vtip nebo.... mi něco uniklo? Tedy - pokud by mě, jako pseudo-občanku chtěl někdo zrušit, přiznám se, že bych se nebránila... v tomhle pseudo-státě :)8-o:-P

2 0
možnosti
Foto

Kamarádka právnička mě ujišťuje, že nikoho rušit nebudou a můžu klidně spát. Ale stejně bych autora Nového občanského zákoníku nejraděj umlátil jeho vlastním výtvorem.

7 0
možnosti
Foto

Nejde o princip, jde jen o to jak z nás dostat naše peníze a na to se jim hodí každý důvod. Zajímalo by mne, kdo si tento nesmysl proloboval.

2 0
možnosti
JF

J37a94n 92F28r56o25l96í19k

28. 5. 2014 11:22

Podobně na tom je cca 1,5 milionu vlastníků bytů t.j. 55 tis. SVJ, kteří na to mají tři roky.

2 0
možnosti
JC

Velmi správně!

Těm firmám bych doporučil, aby se na to všechno vykašlaly.

Nedovedu si představit, jak by stát zrušil (a likvidačně vypořádal) desetitisíce právnických osob.

Když se o to pokusí, šoupnou to k ÚS a po čase vyhrají a budou žalovat stát za náhradu ušlého zisku a budou mít zisk bezpracný a bezrisikový a možná i nedaněný.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS