Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Pane Autore, napsal jste to hezky. Je to smutné, ale tak to prostě je! Mějte krásné dny! MB

1 0
možnosti
PV

Já mám s těmi tablety malinko problém. Sám bych ho jako učitel asi potřeboval, uvažuji o něm, ale zkušenosti na školách nejsou, kantoři je nepoužívají (působím celkem na 35 školách). Z toho mi vychází, že je to pouze hračka pro děti...

1 0
možnosti
PK

Podle mne jakýkoliv extrém je "škodlivý". Pustit školy do velké svobody a trh to vyřeší není řešení, resp. dobré řešení. Např. výuka jazyků nemusí být totožná ve všech školách, ale bez určitých osnov a směrování z centra je to anarchie. Stejné u dnes citovaného problému přijímaček.

1 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.