Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J30a93n 98R72á81ž

30. 5. 2017 18:22

Balík vážící 20kg odesílatel zaplatil jako "Do ruky" neb věděl, že to máme s pošty domů prudkým kopcem cca1km. Když jsme nedoručení reklamovali po obligádnim oznámením SMS, že jsme nebyli doma, ač jsme byli, dispečerka pošty odmítla nové doručení vozidlem posty a tak nám balík dovezla přátelská vedoucí pobočky svým autem.

Česká pošta -nikdy více, zvláště když už se cenově moc neliší od PPL nebo UPS, či DPD., kteří zásilkou "do ruky" opravdu přivezou.

0 0
možnosti

Ano, Pošta je fenomén, kupříkladu mně poslala laskavou SMS, že mám doma v pátek cele odpoledne až do 19 hod sedět doma a toužebně očekávaný balík bude doručen. Večer v 29 hod jsem ocenila vtipné jednání Pošty, neb mi nic nedoručili, ač jsem měla oči a uši na stopkách, abych nepreslechla zvonění. Ale jinak pan pošťák, když mu Pošta zásilku pro mě svěří, pak se opravdu snaží mi ji doručit i přes sousedy...

0 0
možnosti

Ajta, ne ve 29, ale v 19:-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS