Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějaká reklama Lidlu je mi naprosto šumák, ale proti té imigraci jsem velmi.

Na LVH nebo taky VHA v Praze mi takový "model" motal kufr a já to pak v Řecku nemoh rozmotat, protože nožík byl v tom fólií omotaném kufru.

V malém mi takový černý mladík nevadí, i když nic neumí. Ve velkém by mi to ale vadilo.

1 0
možnosti

Jo tomu se rika,

Problem,Reaction,Solution. :-)

0 0
možnosti

Velka karma. Naprosty souhlas (bohuzel). Taky je treba nas na tech prvnich 6000 seminek pripravit, kdyz uz na ne z nasich kapes ma jit 520 melounu.

8 0
možnosti
Foto

Na tenhle článek si asi posvítí to nové Jandovsko-Chovancovské komando. Někde jsem v nedávno uplynulých dnech četl, že do Evropy prchají především celé rodiny - a všechny hoaxy o údajné většině nadržených mladíků budou cenzurovány a jejich autoři vyřešeni po bolševicku (takhle doslova to nebylo, ale vyznělo to tak).

9 0
možnosti

Ano, také jsem zaznamenal články aktivistů, kteří vyvraceli mýtus o převaze mužů a popisovali ty rodinky, holky a dětičky. A přidali fotogalerii, kde jsem na 50 fotkách našel dohromady 3 ženy a jedno dítě :-)

0 0
možnosti

Pecku si z toho udelali sami Cesi. Proste se jim udelalo rudo pred ocina, jen kvuli fotce cloveka, ktery nevypada jako Cech. Ja proste ziram. 8-o

Citat

"Tohle smrdí jako propagace nelegální imigrace z Německa. Však nám to chtěj natahat do škol na žíněnky 24/7 a jsou schopní všeho," píše na facebookovém profilu firmy Daniel Vácha a není jediný, vlna nenávisti se zvedla poměrně silná."

To snad neni mozny, silenstvi je naprosto ojedinele. Kde se to kdy stalo v jinych statech?

Zdroj: http://www.denik.cz/z_domova/muz-cerne-pleti-na-strankach-letaku-vyvolal-pozdvizeni-20170104.html

2 0
možnosti

Vidíte, a já mám docela silný dojem, že řetězec Aldi naopak podíl svých tmavých modelů a modelek pomalu snižuje. Čím to asi bude? Netuším, co si marketingový free a coll človíček myslel, že tím v Čechcách způsobí.

1 0
možnosti
Foto

No je to otřesné, vysloveně mě to uráží

0 0
možnosti

TomášiR^

Když jsem se rozvedl, tak jsem měl malý románek s černoškou ze Somálska...černoši nevadí, ale ....ale inzeráty v Kanadě, zněly.....white hledá white. A tady je ten problém. Lidé i přes multikulty hledají to svoje

6 0
možnosti

Casius Clay(Mohamad Ali) už na počátku 70.let prohlásil "každý přece chce, aby se mu jeho děti podobaly. Já jsem černý a chci , aby moje děti byly také černé, né kávové"

6 0
možnosti

J72i55ř32í 87N73o53s44e13k

5. 1. 2017 18:38

Výborně. Máte samozřejmě pravdu.

Ale předevčírem Ivan Gabal na ČT24 uváděl jako příklad fake news informaci, že do Evropě "prchají" v drtivé většině mladí zdatní a bojeschopní testosteronoví muži. Podle něho by si právě na podobná tvrzení měl posvítit nový útvar.

To ještě bude hodně dohadování.:-)

18 0
možnosti

J67a64n 53B45u40r10d75a

5. 1. 2017 19:01

Bojeschopní odkud? Ze Sýrie a Afghánistánu (tj. do Řecka) je podíl můžů 42 procent. Do Itálie je podíl mužů 71 procent, protože většina cest vede přes Saharu, což je cesta pěkně na prd.

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS