Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden obrázek je výmluvnější než tisíc slov :-)R^

My na to mlžení jednou dojedeme. V okamžiku, kdy přestaneme nazývat věci pravými jmény, znemožníme korektivní zpětnou vazbu a bez ní se řítíme do systémové záhuby.

3 0
možnosti
KB

Máte pravdu. Hlavně nic nenazvat pravým jménem. Včera jsem si na čt 24 všiml, kolikrát redaktoři použijí slovo výzva. To je poslední dobou módní slovo.Ono to zní tak vznešeně "čelí se výzvám". Přitom to není žádná VÝZVA ale PROBLÉM. My ale přeci nemáme problémy. Výzvou podle mě je, vylézt na Mount Everest, nebo uběhnout maratón. Nikoliv, že mě třeba shořel barák. Řekl by někdo z nás v normálním životě, že "kroupy mě poničili střechu, takže teď čelím výzvě, jak opravit střechu"? Ne mám prostě problém a ten musí nějak vyřešit.

5 0
možnosti
VV

Prominte, ale patrim zrejme k tem jednodussim.

Kdyz vas policie vyzve abyste se legitimoval, tak vylezete na Mount Everest?

0 4
možnosti
Foto

Ale já četl, že ten kluk se v Německu narodil. To mi přijde jako zásadní rozdíl :-/

4 0
možnosti
TJ

Ani ne. Nejde o to kde, ale kdo se narodí.

0 0
možnosti
D

23. 7. 2016 15:02

Přesně. Já si už ráno říkal že podle této logiky kdy se mluví o němci íranského původu, o francouzovi tuniského původu atd. bychom měli přestat urážet velbloudy žijící v austrálii (což je prokazatelně nepůvodní, zavlečený druh) ale měli bychom je korektně označovat jako klokany arabsko-indického původu.

1 1
možnosti
AM

Karma. Naprosto mi mluvíte z duše.

4 0
možnosti
EN

Pachatel byl <Deutschiraner> , coz je cesky <nemecky Iranec> (nebo eventualne <Nemec-Iranec> ), ale v zadnem pripade to neni <Nemec iranskeho puvodu> . Ani nahodou! :-/

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale ani jedno české médium nepíše německý Íránec nebo v Německu žijící Íránec, ale všude se píše o Němci Íránského původu. Jestli je to špatně? To jsem rád, že se shodneme. Ale chybu nedělám já, dělají ji nejspíš záměrně, česká média.

4 0
možnosti
PB

..... tak naštěstí to nebyl Syřan z Afghánistánu, Iráku, Nigérie nebo z Lýbie

2 0
možnosti
Foto

Opravdu výmluvný obrázek, který by měli novináři příště použít. Všichni by pochopili i bez vysvětlujících článků, které jsme četli a které ještě budou následovat, jak se věci mají.

6 0
možnosti
VV

Tak Deutschiraner rozhodne neznamena Nemec s iranskymi koreny, ale Iranec s nemeckym obcanstvim.

Pred tim Donaldem na Hanauer Strase nic nekricel. Podle SZ cinu predchazela hadka o misto na parkovisti.

Take nezil dva roky v Nemecku, ale pred dvema roky se pristehoval do Mnichova.

Porad nechapu lidi kteri nic nevi, ale musi o tom psat.

2 12
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS