Diskuse

Svatý grál

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J62a14r62a 61R45a92n52k

19. 3. 2015 17:11

Prispevky se neobjevuji, vzdy mi naskoci regiony, tak uz jen KARMAR^

0 0
možnosti
JR

J37a65r86a 51R49a73n19k

19. 3. 2015 17:10

Vase clanky jsou inspirativni, vzdy mne nuti hledat a "googlovat" dalR^

0 0
možnosti
MK

Svatý grál

Jedna z nejsvětějších a nejzáhadnějších relikvií křesťanské víry. Podle Bible pohár s krví Ježíše Krista

.............V BIbli o tom nic není a pro křesťany to nic neznamená a neznamenalo a ani je to nezajímá. Na rozdíl od autoru přiblblé literatury

4 1
možnosti
MP

Napsal jste to i za mne. Jednoho blogera jsem dnes již kritizoval a nedělá mi to žádnou radost.

Přitom autor začínal se solidními historickými články a teď takhle fantasmagoríruje 8-o

Přitom valdenští nebyla obskurní sekta, ale základ frankofonní reformace, která nikdy nepoužila násilí. Vysvětit svého biskupa si od nich nechala i naše Jednota bratrská (to mi doufám jako katolík odpustíte ).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS