Diskuse

Dnešní děti jsou líné a hloupé!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma! Děti jsou ve škole zahlcovány spoustou nepotřebného balastu, proč???

Osobně mě ZŠ nedala kromě základních věcí, které by mě určitě naučili i rodiče,

 lautr nic, sama jsem se později naučila, co jsem potřebovala pro práci.

Do první třídy většina dětí nastupuje plna nadšení a kde je mu konec v šesté třídě??? Vina se svaluje na rodiče, s tím nesouhlasím, chyba je v systému, jsem pro, aby školní docházka byla povinná jen do 5 třídy.

0 0
možnosti

Článek je sice moc dobrý, ale to, jak by se mělo se žáky zacházet a  jak by se mělo školství změnit, je utopie, protože nejdříve by se mělo změnit vzdělávání nových učitelů, tedy pedagogické vzdělání. Nejsem příznivcem toho, učme děti to co chtějí vědět, měly by mít nastavené mantinely i při svobodnější výchově a učit se kde mají nalézt informace. Omlouvám se, nejsem odborník jako autor (myšleno vážně), je to jen můj názor.

1 0
možnosti
Foto

Kritici článku ať si něco nastudují třeba o Sudbury školách. Za mě karma.

0 0
možnosti

...školství... technik...atd... omlouvám se za překlepy. To je z té zuřivosti, kde už jsme mohli jako stát a národ být, kdyby to vše bylo zavedeno i do toho státem podporovaného školství, jak jsem o to před lety intenzivně usiloval...:-). Zavést se to může třeba už od tohoto září - jen chtít...

1 0
možnosti

Opět musím skromně připomenout, že škoství, které vychovává právě k tomu, po čem (velmi správně) volá autor tohoto článku, u nás paralelně existuje. Převážně pro dospělé, ale prošly jim už i desítky dětí do 15 let. Je to škola techik duševní práce. tj. osobního rozvoje v nejlepším slova smyslu, s multimetodami. Brzy bude mít třicáté výročí prvních kurzů. Oficiálními vládními kruhy ignorovaná, leč funguje a žáci prosperují. Vygúglujte si nebo mi napište o podrobnosti.

0 0
možnosti

Předpokládám, že mezi multimaxi metody nepatří nové písmo. Prý je pro žáky snadnější. To potom se snažme, aby žáci a studenti seděli v křeslech a učili se v leže. A učitelé se jim omlouvali, že vůbec na ně mají nějaké nároky. Kam jsme to dopracovali, potomci J.A.Komenského?  Zdravého rozumu je nám třeba.

1 0
možnosti

Vážený pane,

je mi líto, ale s Vašimi názory asi tak v 75% nesouhlasím. Zavádějící nadpis, který tvrdí něco, co chce vyvrátit. Něco na úrovni "žlutá je kulatá" a pak dokazuji, že to je blbost.

Proti komu chcete tímto nadpisem zdvihnout meč do boje?

Děti nejsou líné - děti dělají to, k čemu je rodiče vedou a jak je vychovávají.

Děti nejsou hloupé - děti vstřebávají informace (jako "číslo 5, které žije), které jsou jim podávány na určité úrovni. A právě horizontální "souznění" mezi příjemcem a vysílačem těchto informací je zdrojem toho, zda děti informace mohou přijmout a patřičně vstřebat, mohou přijmout a nechat si je zatím bez vstřebání někde na další úvahu, nemohou vstřebat a mají motiv toto řešit (možná ihned, možní po konzultaci s jinými - vrstevníky, kamarády, rodiči ...), nebo prostě nepřijmou a "nemají zájem".

Chyba je v první řadě v rodičích a těch různých blbců, ktří o v zdělávání nic nevědí a možná tak vychovali své děti (nevím na jaké úrovni). Jestliže čtu, že matematika je pro děti zbytečná, tak osobně musím konstzatovat, že toto napsala osoba, která je hloupá. Jo a jen tak mimochodem - Váš termín "synergická shoda" je taky super - jste první, kdo ho dle google použil! Pokračování dále

0 0
možnosti
Foto

Jestli ony ty děti nebudou po nás. ;-)

3 0
možnosti

Ano, děti jsou obrazem rodičů svých...

0 0
možnosti

decka dneska bavi jine veci, ne nejaky dejepis, nebo matika. Mel by se tam studovat obcansky zakonnik, trestni pravo a taky financni gramotnost, veci pro realitu dneska. Vetsina dnesnich ucitelu jak starych, tak mladych jsou verklikari, jenom prectou, co si maji decka vsechno zapsat, ze az z toho maji krece v ruce, pritom jde o balast, vyzivy je v tom pomalu.

0 0
možnosti
Foto

No, mně taky ve škole nebavil dějepis, ani matika, ani literatura. Ale měl jsem období kdy mě zajímala historie, kdy jsem byl okouzlen čísly a po většinu mládí jsem byl knihomol. Ve škole jsem neměl štěstí na kantory, které by nějak zajímal můj zájem vyjma profesorky matiky na učňáku. Věděla co po mně může chtít a co ne a jen díky tomu jsem odmaturoval, aniž bych se do matiky musel nějak nutit.

2 0
možnosti

O85n17d47r37a 64P96e74š96e11k

27. 6. 2014 15:54

Souhlasím! Myslím si, že bych zvládl přesně to o čem mluvíte. Děti vzít a hnát je kupředu díky jejich vlastní touze a zkoumání. Jenže co by mě vedlo k tomu jít učit? 1) musím na to mít vzdělání, takže si projít pár dlouhými léty mučení a vtloukání do hlavy věcí, které ani nepoužiji. 2) Rád bych pak žil na nějaké úrovni, ale copak to je možné s učitelským platem? 

Když jsem byl na škole, neustále jsem přebíral aktivitu za učitele a snažil se je dohnat k aspoň minimálnímu kroku vpřed někdy se to povedlo, většinou spíš ne...

0 0
možnosti

Ony už takové přicházejí do mateřinek a potom k zápisu do školy. Ten materiál, který do škol přichází, je prostě stále horší...

0 0
možnosti