Diskuse
Dnešní děti jsou líné a hloupé!
Děkujeme za pochopení.
J91a54n24a 67C57r23h70o93v68á
Karma! Děti jsou ve škole zahlcovány spoustou nepotřebného balastu, proč???
Osobně mě ZŠ nedala kromě základních věcí, které by mě určitě naučili i rodiče,
lautr nic, sama jsem se později naučila, co jsem potřebovala pro práci.
Do první třídy většina dětí nastupuje plna nadšení a kde je mu konec v šesté třídě??? Vina se svaluje na rodiče, s tím nesouhlasím, chyba je v systému, jsem pro, aby školní docházka byla povinná jen do 5 třídy.
N56a28ď91a 61D84u86b25c71o75v39á
Článek je sice moc dobrý, ale to, jak by se mělo se žáky zacházet a jak by se mělo školství změnit, je utopie, protože nejdříve by se mělo změnit vzdělávání nových učitelů, tedy pedagogické vzdělání. Nejsem příznivcem toho, učme děti to co chtějí vědět, měly by mít nastavené mantinely i při svobodnější výchově a učit se kde mají nalézt informace. Omlouvám se, nejsem odborník jako autor (myšleno vážně), je to jen můj názor.
R81a20d16e31k 80U40c48h87y57t30i65l
Kritici článku ať si něco nastudují třeba o Sudbury školách. Za mě karma.
D85a34v74i22d 70G61r57u94b67e48r
...školství... technik...atd... omlouvám se za překlepy. To je z té zuřivosti, kde už jsme mohli jako stát a národ být, kdyby to vše bylo zavedeno i do toho státem podporovaného školství, jak jsem o to před lety intenzivně usiloval.... Zavést se to může třeba už od tohoto září - jen chtít...
D87a14v88i86d 28G60r45u31b52e11r
Opět musím skromně připomenout, že škoství, které vychovává právě k tomu, po čem (velmi správně) volá autor tohoto článku, u nás paralelně existuje. Převážně pro dospělé, ale prošly jim už i desítky dětí do 15 let. Je to škola techik duševní práce. tj. osobního rozvoje v nejlepším slova smyslu, s multimetodami. Brzy bude mít třicáté výročí prvních kurzů. Oficiálními vládními kruhy ignorovaná, leč funguje a žáci prosperují. Vygúglujte si nebo mi napište o podrobnosti.
P61e76t74r 83S48k68á87c13e10l
Předpokládám, že mezi multimaxi metody nepatří nové písmo. Prý je pro žáky snadnější. To potom se snažme, aby žáci a studenti seděli v křeslech a učili se v leže. A učitelé se jim omlouvali, že vůbec na ně mají nějaké nároky. Kam jsme to dopracovali, potomci J.A.Komenského? Zdravého rozumu je nám třeba.
J11o20s36e64f 85V26e56s96e85l83ý
Vážený pane,
je mi líto, ale s Vašimi názory asi tak v 75% nesouhlasím. Zavádějící nadpis, který tvrdí něco, co chce vyvrátit. Něco na úrovni "žlutá je kulatá" a pak dokazuji, že to je blbost.
Proti komu chcete tímto nadpisem zdvihnout meč do boje?
Děti nejsou líné - děti dělají to, k čemu je rodiče vedou a jak je vychovávají.
Děti nejsou hloupé - děti vstřebávají informace (jako "číslo 5, které žije), které jsou jim podávány na určité úrovni. A právě horizontální "souznění" mezi příjemcem a vysílačem těchto informací je zdrojem toho, zda děti informace mohou přijmout a patřičně vstřebat, mohou přijmout a nechat si je zatím bez vstřebání někde na další úvahu, nemohou vstřebat a mají motiv toto řešit (možná ihned, možní po konzultaci s jinými - vrstevníky, kamarády, rodiči ...), nebo prostě nepřijmou a "nemají zájem".
Chyba je v první řadě v rodičích a těch různých blbců, ktří o v zdělávání nic nevědí a možná tak vychovali své děti (nevím na jaké úrovni). Jestliže čtu, že matematika je pro děti zbytečná, tak osobně musím konstzatovat, že toto napsala osoba, která je hloupá. Jo a jen tak mimochodem - Váš termín "synergická shoda" je taky super - jste první, kdo ho dle google použil! Pokračování dále
V79á12c57l88a53v 34C66h71u70c75h16m13a
Jestli ony ty děti nebudou po nás.
P77e50t48r 50S19k51á56c20e88l
Ano, děti jsou obrazem rodičů svých...
V13á90c37l43a19v 61H49o12s70c71h
decka dneska bavi jine veci, ne nejaky dejepis, nebo matika. Mel by se tam studovat obcansky zakonnik, trestni pravo a taky financni gramotnost, veci pro realitu dneska. Vetsina dnesnich ucitelu jak starych, tak mladych jsou verklikari, jenom prectou, co si maji decka vsechno zapsat, ze az z toho maji krece v ruce, pritom jde o balast, vyzivy je v tom pomalu.
V62á59c46l71a97v 14C86h30u59c81h96m26a
No, mně taky ve škole nebavil dějepis, ani matika, ani literatura. Ale měl jsem období kdy mě zajímala historie, kdy jsem byl okouzlen čísly a po většinu mládí jsem byl knihomol. Ve škole jsem neměl štěstí na kantory, které by nějak zajímal můj zájem vyjma profesorky matiky na učňáku. Věděla co po mně může chtít a co ne a jen díky tomu jsem odmaturoval, aniž bych se do matiky musel nějak nutit.
O36n92d97r42a 84P26e45š16e14k
Souhlasím! Myslím si, že bych zvládl přesně to o čem mluvíte. Děti vzít a hnát je kupředu díky jejich vlastní touze a zkoumání. Jenže co by mě vedlo k tomu jít učit? 1) musím na to mít vzdělání, takže si projít pár dlouhými léty mučení a vtloukání do hlavy věcí, které ani nepoužiji. 2) Rád bych pak žil na nějaké úrovni, ale copak to je možné s učitelským platem?
Když jsem byl na škole, neustále jsem přebíral aktivitu za učitele a snažil se je dohnat k aspoň minimálnímu kroku vpřed někdy se to povedlo, většinou spíš ne...
R50o75b93e76r21t 29B55a44l72a27b69á10n
Ony už takové přicházejí do mateřinek a potom k zápisu do školy. Ten materiál, který do škol přichází, je prostě stále horší...
- Počet článků 216
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4329x
Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.
Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány. Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.