Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já zase předpokládám, že ta otázka není až tak o hře s neměnnými pravidly.... Takže změnit pravidla.... a rychle!

0 0
možnosti
Foto

S těi figurami... já právě rozmístění figur nechci řešit, to musim sám  Hledám způsob, jak změnit svoje vnitřní nastavení, inspiraci na styl myšlení. Ale můžu přiznat, že jsem to rozehrál hodně otevřeně, útočně a drze. Takže teď je to rozházený úplně po celém poli. Ale přišlo mi to opravdu jako velká inspirace k přemýšlení o myšlení. Ještě pár dní tomu dám, za nápady a postřehy děkuju :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jestli to máte rozházený po poli, tak stačí pořádně zalejvat a v srpnu Vám vyrostou nový figurky.

Co se vnitřního nastavení týče, moje oblíbená hra "Doom" měla kdysi nastavení "berserk" - to by mohlo zafungovat. Akorát teď nevím, který figurce se říká "serk". :-P

0 0
možnosti
JP

Když šachista stojí hůř, obvykle se snaží vytvořit nějaké nepřehledné komplikace, zkrátka chaos. Taky zkuste léčku - když si někdo myslí, že už to má vyhrané, nedává obvykle moc pozor. Je dobré, když vás začne podceňovat. Tvařte se nešťastně až zoufale. Ale to vlastně v korespondenčním šachu nejde.

0 0
možnosti
JP

Když šachista stojí hůř, obvykle se snaží vytvořit nějaké nepřehledné komplikace, zkrátka chaos. Taky zkuste léčku - když si někdo myslí, že už to má vyhrané, nedává obvykle moc pozor. Je dobré, když vás začne podceňovat. Tvařte se nešťastně až zoufale.

0 0
možnosti
PK

P59a61v73e64l 29K62u88l10a

2. 6. 2014 21:01

No nic, hrajte dál. Vzdát to můžete vždy, až to bude bezvýchodné :-)

0 0
možnosti
TB

hrával jsem korespodenční šach,dřív mne to bavilo. teď v době mailových pošt mne to už nebaví. to byly turnaje pohlednicové a nebo normální. Běžná partie vždycky trvala tak cca 3roky maximálně na domácí půdě. Ty zápočty dní ještě zůstaly? myslím domácí turnaje 10tahů na 50dní. zahraniční trvaly 5let, hrával jsem hlavně turnaje typu EU/II a WT/II.

 a teď k Vám, korespodenční turnaj je o toho, že to člověk může probrat i s jinými lidmi, tady to zakázané není, proto to můžete nahodit do pozice a my Vám můžeme pomoci. Dělával jsem i rozhodčího u těchto turnajů, dělával je pan Binas, bydlí v ostravě,no tehdy tam bydlel. proto to vím,že to takto jde

0 0
možnosti
MC

Jediný lék a "metatah" na šachovniciEU je vyměnit altruisticko-kolektivistickou etiku" a filosofii racionálním egoismem.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zkuste soupeři nnápadně ukradnout věž. To vždycky zabereR^

0 1
možnosti
PK

P52a49v34e38l 66K84u60l30a

2. 6. 2014 21:02

komunista promluvil: ukrást !!

1 0
možnosti
Foto

Šachista, který ví, že udělal zásadní chybu a ví, že protihráč je také šachista, tím pádem i ví, že protihráč šachista také ví, že šachista udělal chybu :)

Váží li si šachista protihráče šachisty tak ví, že stejně tak si protihráč šachista váží šachisty:

Zároveň tedy ví, co by očekával od protihráče šachisty, kterého si váží a ví, že i on si váží jeho ...že by udělal v analogicky obráceném případě :)

Takže si myslím, že je to jasné, ne?:)

3 0
možnosti
PK
Foto

Což se tak přestěhovat. Změnit adresu a protihráči jí neoznámit. I když, von svět je dneska malej8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Poštovní rošáda. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.