Tomáš Houška

Toltécká kniha bláznovství

10. 03. 2015 8:00:00
Poté, co jsem vyposlechl krátký příspěvek na téma vztahů u starých Toltéků, dospěl jsem k přesvědčení, že nesmím být sobec a musím se rozdělit.

Patřím totiž mezi pouhopouhé dva lidi na světě, kterým se do rukou dostaly prastaré texty Toltéků. Guru Dušek je ten druhý. Já jsem první, protože mně kromě knihy moudrosti byla zjevena i Kniha bláznovství.

Nikdo jiný nebyl povolán dostat se k textům moudrých Toltéků. Takzvaná oficiální věda prý žádné toltécké texty nemá, ale všichni víme, jak je to ve skutečnosti. Prostě je lidem zatajují, protože chápou, že zveřejnění něčeho takového by okamžitě zničilo prohnilý estabilishment, který nás záměrně a podle udržuje v konzumu.

Ti drzí archeologové se dokonce neštítí vnášet do učebnic nejistotu, jakým jazykem Toltékové mluvili, jakým písmem asi psali a někteří dokonce pochybují, jestli vůbec šlo o etnikum a ne multietnický mocenský svaz.

Ale my dva to víme. Jejich knihy nám byly zjeveny vyšší bytostí a díky astrálním proudům jsme je i přeložili.

Jen je otázka, jestli lidstvo unese jejich kompletní publikování.

Zatím tedy pracuju na tom, jak jejich moudrost transformovat do formy přijatelné zkaženou a bezduchou civilizací zhýčkanými zoufalci, kteří ani neví, že se potřebují vymanit z bludného kruhu uvažování.

Nebojte, můj manažer plánuje turné, kde o knihách budu zasvěceně hovořit a něco z jejich moudrosti vám také předám. Chcete-li mou přednášku objednat, napište mi, prosím, do zpráv, zařadíme vás do pořadníku.

Autor: Tomáš Houška | karma: 17.45 | přečteno: 1142 ×
Poslední články autora